۸ پاسخ

من دکترم گفت ۱۵ هفته آزمایش غربالگری رو بده ۱۷ هفته هم. برو سونو

سونو ۱۸ هفته و چند روز

اگر ازمایش هم نوشته برات باید ۱۵-۱۶ هفته بری

من پوتزدع و دو روزم گف برو بهم
انومالی هم گف هجده هفته

من 18هفته و1روز رفتم

به من گفت ۱۸ هفته و یک روز برم

۱۸ هفته

دکتر واسم ۱۷ هفته و ۶ روز نوشته

۱۸ هفته و ۲ ،۳ روز خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💕🎀 مامان دوقلوها💕🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه‌خدا❤️ مامان هدیه‌خدا❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری