سلام خانما غربالگری دوم چند هفته هس شنبه برم 🤔

۹ پاسخ

زوده ۱۸هفته باید بری

ازمایشش ۱۵ ۱۶ هفته
سونوش ۱۸ هفته

نه زوده ۱۸ هفته باید بری

من فردا 16هفته ویک روزم میرم

از 18هفته
ولی بعضی ها 17هفته میرن

بهترین تایمش تو هفته ی هیجدهمه

۱۸ هفته

18هفته و3روز بهترین موقعس

از ۱۸ هفته تا ۲۲ هفته بهترین تایمش همون ۱۸ هفته هستش

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری