۶ پاسخ

تریس اوریکس ک میگن خیلی خوبه برا اشتها

دوتاش با هم زیاد نیست؟!

سمت راستیه چیه اونم دکتر داد'باید دوتا شم بدی

از این سمت چپیه من گرفتم بعد داروخانه گفت نمیشه بچه زیر دوسال بدی 'منم دادم داداشم

دکتر داده?یاخودت گرفتی'?

دوستم میگفت سمت چپی رو داده بچه اش خیلی خوب بوده میگفت از گرسنگی گریه میکرده
منم میخوام بخرم آخه هیچی نمیخوره
چند گرفتی عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان ♧♧اقا رضا♧♧ مامان ♧♧اقا رضا♧♧ ۱ سالگی
مامان عشق مامان عشق ۱ سالگی
مامان مامان......👶 مامان مامان......👶 ۲ سالگی