سلام مامانا
کسی برای بچش از این شیرخشکا داده؟؟

تصویر
۶ پاسخ

آره من چندین ماه دادم خوب لود اما وزن نداد به پسرم که از چندنفر دیگه هم پرسیدم همه گفتن به بچه های ماهم وزن نداد کلا فهمیدم وزن نمیده

اره خیلی خوبه

شما الان باید شماره ۳ رو بدی

سلام بله پسر من تز این شیر میخوره

من تا هفت ماهگی دادم عالیه

اره خوبه من دادم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی💛🐣 مامان جوجه رنگی💛🐣 ۱ سالگی
مامان قلب کوچولو مامان قلب کوچولو ۲ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی