۳ پاسخ

اگه سزارینی استراحت کن که بیشتر نیاد

واسه من که از الان خیلی پایینه چی بگم پس😐بابد تو دستم بگیرم ببرم شکممو ابنور اونور

ن مال منم همنجوریه عزیزم باید بیاد پایین کم کم ک بیاد ب لگن

سوال های مرتبط

مامان تپل خان 🦦🩵 مامان تپل خان 🦦🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی