خانوما یه سوال سونو ۱۲هفته آنتی رو باید حتما رفت!؟؟؟

۹ پاسخ

ماه پنجم فکر کرده بود سه قلو بارداره اما الان که ماه دوازدهش هست دیده که پنج‌قلو بارداره

من یه خانومی رو‌تاپینکشو رفتم کامل خوندم

انشالله دوقلو باشه بچه هات

ازمایشش حتی مهم تره از سونوشع..

من نرفتم یعنی دکترم گفت نمیخاد بری😂

کلا سونوانتی برا تشخیص سندرومه ک خدای نکرده بچه سندرومی نباشه

بله عزيزم خيلي مهمه براي تشخيص سندروم دان

پیش ما نمیرن کلا مگه اینکه یکی زیرنظر متخصص باشه ابجیم و زنداداشم نرفتن منم اومدم گهواره باهاش اشناشدم قبلش نمیدونستم

اره عزیزم حتما برو هم سنو هم آزمایش داره دوتاش مهمه

سوال های مرتبط

مامان الای مامان الای هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته سی‌وهفتم بارداری