۶ پاسخ

برا من 700شد

منم رفتم دوبار هر دفعه ۵۰۰ شد ولی دقیقا نیستن کلی استرس بهم وارد کردم برا آب دورش وزنش دی دکترم برام داپلر نوشتن دیروز انجام داد جای خوب رفتم همش با هم شد ۲۵۰۰ ولی خدارو شکر گفت خوبه،سونو خوب ب ی کمتر از ۱ میلیون نمیشه

۱۲۰۰ شد بابیمه تامین

من رفتم ۷۲۰

من رشد و اب دورجنین رو نوشته بود ۴۸۰

سلام عزیزم
این سونو رو باید تو هفته ی چند تا چند بریم؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان تودلی من🩷 مامان تودلی من🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان🩵🐚 مامان آیهان🩵🐚 هفته بیست‌وهشتم بارداری