یعنی هیشکی ببلاک ۲ نمیده 😭

۶ پاسخ

منم امروز شروع کردم ببلاک ۲میدم چیزی شده

من دو میدم عزیزم

خانوما احساس میکنم ببلاک دو چرب نیس 😢

آخه ۲ روز رفت ۶ ماه

یعنی ۱ میدم امشب میخوام براش ۲ بگیرم

من میدم چی شده

سوال های مرتبط

مامان ملورین😍🦪 مامان ملورین😍🦪 ۱ سالگی
مامان بچه ی مامانش مامان بچه ی مامانش ۱۱ ماهگی
مامان آرن🤎🐣 مامان آرن🤎🐣 ۱ سالگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان Nil🌙
🧚‍♀️🩷 مامان Nil🌙 🧚‍♀️🩷 ۵ ماهگی
مامان ترنم و پناه 🐥🐣 مامان ترنم و پناه 🐥🐣 ۱۲ ماهگی
مامان آرشا 💙🐻 مامان آرشا 💙🐻 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی