۴ پاسخ

فقط محکم باش هرچی خیره هیچوقت ناامیدنشو چیزی نیست انشالله احتمالا جفتت پایینه یابجع خیلی پایینه لکه داری بخودت استرس نده بدترنشی

خوندم عزیزم یک‌سونو واژینال بده مطمئن تر

ای واااااای 🥺
الان پریود شدی؟

خوندم عزیزم
نمدونم ‌چی بگم
فق متونم بگم ایشالا ک‌خدا برات خوب بخاد

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد