۸ پاسخ

۸ رفته برو عزیزم
منم سر پسرم زود رفتم

عزیزم احتمالالقاح دیرانجام شده نگران نباش ۸هفته بری قلب قشنگشم میبینی

عزیزم آخرین پریودت کی بود؟

منم ۵هفته ۳روزرفتم نبودجنین ولی ۱۰روزبعدش رفتم قلبش تشکیل شده بود

باز باید تکرار کنی گلم این خیلی زود رفتی تازه خوب معلومم بوده

زود رفتی ده روز دیگ برو قشنگ معلومه

عزیزم انشالله ۷ هفته به بعد بری سونو و قلب کوچولوش بزنه هرچه به صلاحته همون برات پیش بیاد و خدا دلتو شاد کنه انشالله

خیلی زوده رفتی گلم ❤️
ایشالا یک هفته ۱۰ روز دیگه برو که صدای قشنگ قلبش بشنوی

سوال های مرتبط

مامان ماکان🩵مهرسام🩵 مامان ماکان🩵مهرسام🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد