سلام بچه ها من امروز رفتم سونو

۶ پاسخ

سلام دکتر گفت مشکلی نداره ک‌بوتاکس انجام‌دادید؟؟؟ ...منم‌ اردیبهشت بوتاکس و ژل زدم ...خبلی نمونده ازش .نمیدونم بده یا ن

تازه بودی که سونوبرا چند هفته زده

خب چی شد؟
چرا قطره چکونی اطلاعات میدی؟

بسلامتی گلم برا منم دعا کن فردا باید برم

خب خداروشکر،ان شاءالله به سلامتی بگذرونیو بغل بگیریش

قلب تشکیل شده بود هماتوم هم جذب شده بود

سوال های مرتبط

مامان دلین 🩷هامین🩵 مامان دلین 🩷هامین🩵 ۱ ماهگی
مامان گندم❤️🥺 مامان گندم❤️🥺 هفته یازدهم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته دهم بارداری