مامانا چی بخورم دردم شروع بشه

۳ پاسخ

عزیزم برو معاینه
هفته تو خودش یه سانت باید باز باشه اگ نبود با معاینه تحرکی بازنگری بعد بدون درد هم بری اذیتت میکنن آخرش شکم آدم پاره میکنن بجای اینکه درد بکشی برو دکتر ببین اگ طبیعی نمیتونی زایمان کنی از اول وقت سزارین بگیر بهتره

شربت خاکشیرو گلاب

دکتر خودش بهت شیاف گل مغربی میده میزاری بعد میگن روغن کرچک بخوری خوبه نمیدونم🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️اناناسم خوبه با خرما

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا هفته چهلم بارداری
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۴ ماهگی
مامان سوفیا مامان سوفیا ۱۳ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱ ماهگی