۷ پاسخ

بلهههههه
باید ماندگار بشن
خودم دارم طراحی میکنم عکساشو💞😎😍🥺✨

من ماه‌گرد هاشو چاپ کردم

اگه به هر دلیلی نتونستی برای بارداری،ماهگرد،دندونی،تولد،یلداو...از کوچولوت عکس آتلیه ای بگیری اصلا نگران نباش😍
تیم حرفه ای ما با یک دهم هزینه و بهترین کیفیت یه عکس خوشگل اتلیه ای از کوچولوت ادیت میزنه که همیشه تو آلبومش یادگاری بمونه🤗😁
برای دیدن نمونه کارا کافیه که بهم پیام بدی
@zargol02

بله من چاپ کردم

چند تا چاپ کردم الانم یسری دیگه میخوام چاپ کنم

بله عزيزم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان وروجک 🩵🩷 مامان وروجک 🩵🩷 ۲ سالگی
مامان لیانا و شاهان مامان لیانا و شاهان ۱ سالگی
مامان نیهان🩷🍭 مامان نیهان🩷🍭 ۱ سالگی