خانما امروز چیا برا بچه هاتون درست کردید؟

۹ پاسخ

صبح فرنی با موز ناهار کته شوید با سیب زمینی و مرغ که با یکم روغن زیتون سرخ شدن شام هم سوپ بلدرچین

عزیزم علائم تشنج دو ماهگی بچه تون چی بود توروخدا میشه بهم بگی

صبح که هیچی نخورد واسش فرنی درست کرده بودم که صبحانه بخوره دیگه الان خورد خوابید ناهارم ماکارانی داریم امیدوارم بیدارشد بخوره

صبحونه فرنی دادم، میانوعده خیلی یهویی دلش یچیزی خواست تنها چیزی که تونستم بدم بهش سرلاک گندم و خرما بود، ناهارم براش گوشت چرخ کرده و برنج و‌سیب‌زمینی و‌هویج گذاشتم بپزه

صبحونه نیمرو ناهارحلیم
شامشم براش اوتمیل درست میکنم

صبحانه املت
ناهارم شیربرنج
عصرم سوپ براش گذاشتم بپزه

عدسی درس کردم فعلا ک دو سه تا قاشق بیشتر نخورد و خوابید امیدوارم بیدار ک شد بخوره

صبح املت که توی دهنش نبرد...ناهار هم کته ماش ... امیدوارم بخوره

حلیم من درست کردم خیلی دوست داشت کلی خورد

سوال های مرتبط