دوستان گرامیی شما ها با این تهوع چ میکنین🥺😭😤😤😤😤

۱۱ پاسخ

کاش منم باردار بشم همش حالت تهوع داشته باشم 😔😔🥺🥺

وای خیلی بده من ک روزی صد بار میمیرم انقد ب بو حساس شدم 😭😭

خیلــــــــــــــــــــــــــــی زجرآوره😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

منکه خیلی شدید بود دکتر بهم دارو داد هنوزم مصرف میکنم .خیار هم خیلی خوبه زیاد میخورم

وای عزیزم من ک همش حالم بدمیشه هرچی میخورم ب زوربرگشت میخوره از هفته های شمااوج گرفت هنوزخوب نشدم قرصم خوردم فایده نداره فقط امیدوارم حالم بهترشه روزارومیشمارم اماشکرک بچه سالم باشه

با سرگیجه اصلا نابوووود

من ک ۶هفته و۵روزم هنو ک هیچ حالتی ندارم

صبر و تحمل😂تخمه و آلو بخارا هم برا حالت تهوع خیلی خوبه

تحمل😵‍💫💔😭

از جند هفته تهوع شروع شد؟

افسرده و ترکیده به افق خیره میشویم🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان خوشگلا مامان خوشگلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سیزدهم بارداری