۸ پاسخ

دوتا تزريقي دوتا خوراكي عزيزم
بشدت سخت بود برام

۲ و ۴ چطور بوده ۶ هم همونطور من میگفتن ۲ وای سخته وای وای ۴ خیلی سخته یاخدااا خدا کمکت کنه ۶ خیلی سخته ولی واسه دخترم هر سه تاش یجور بود فقط تا یه هفته اخلاقش عوض میشد😂

دوتا خوراکی دوتا تزریقی ،ازوقتی واکسنشوزدی بهش استابده هیچی نمیشه هم دردوکم میکنه هم تب نمیکنه

2تاس شبم حواست باشه تب میکنه ولی بیقراریش کمتره ولی امکان داره فرداش تا یکی دوروز پاشو تکون نده پسره من نمیتونست پاشو تکون بده

2تا
بدک نیست یه خورده سخته برا هر بچه ای متفاوته

یه دونه اس وخیلی سبکه

یه پای چپ یه راست ودوتاخوراکی
برادخترمن خیلی سبک بود الهی شکر

۲تاس
۴ماهگی خیلی سبک بود ۳تابود

سوال های مرتبط

مامان آرشام مامان آرشام ۱ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۳ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی