مامانا واکسن 6ماهگی اسهال داره ؟؟؟؟

۴ پاسخ

اها مرسی

کوروش همیشه پاراکید که میخوره اسهال میشه

اره ممکنه ،من پسرم سر واکسن چهارماهگی اسهال شد دو سه روز ، بعد خوب شد خودش

بخاطر قطره روتا ویروسی که میدن ممکنه اسهال هم جزو علائم باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۳ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی
مامان محمدصدراجونم💙 مامان محمدصدراجونم💙 ۹ ماهگی