مامانا واکسن 6ماهگی سبکه یاسنگین

۱۰ پاسخ

سبک بود
تبش هم خیلی کمتر از چهار بود

سبک بود

برا من خوب بود...البته که قبلیا هیلی سخت گذشت

من امروز زدم خوب بود
۴ ماهگی بچه ام خیلی اذیت شد ولی امروز خوبه سرساعت پاراکید دادم،کمپرس سرد گذاشتم و تبش سنگین نبود خداروشکر

شیرش رووهم کم میخوره نق میزنه پاشو اصلا تکون نمیده

برامن که دیروز زدمدخیلی بدتر از قبلیا بود هم خیییلی بی قرار شد بچمرهم گریه هم تب بالا تادصب بالاسرش بیدار بودم

خییلی سخت و سنکین برا‌ بچه ی من

برا پسر من راحت بود

🤦🏻‍♀️منم ۱۱ روز دیگ دارم واکسن وای خدا

خیلی سنگین مضخرف اخر سر بردم بیمارستان سرم زد

سوال های مرتبط

مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۳ ماهگی
مامان امیر مامان امیر ۱۲ ماهگی