سبک بود
تبش هم خیلی کمتر از چهار بود
سبک بود
برا من خوب بود...البته که قبلیا هیلی سخت گذشت
من امروز زدم خوب بود
۴ ماهگی بچه ام خیلی اذیت شد ولی امروز خوبه سرساعت پاراکید دادم،کمپرس سرد گذاشتم و تبش سنگین نبود خداروشکر
شیرش رووهم کم میخوره نق میزنه پاشو اصلا تکون نمیده
برامن که دیروز زدمدخیلی بدتر از قبلیا بود هم خیییلی بی قرار شد بچمرهم گریه هم تب بالا تادصب بالاسرش بیدار بودم
خییلی سخت و سنکین برا بچه ی من
برا پسر من راحت بود
🤦🏻♀️منم ۱۱ روز دیگ دارم واکسن وای خدا
خیلی سنگین مضخرف اخر سر بردم بیمارستان سرم زد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.