اولین چکاپ بچه ها چه سنی هست؟

۳ پاسخ

ببین.. ک.. د میدم میلی ثبت نام کن جا.. یزه ببریم بخدا قسم لازممه واسه بچم😔
هم تو هم من ه.. دیه میگیریم

ببین.. ک.. د میدم میلی ثبت نام کن جا.. یزه ببریم بخدا قسم لازممه واسه بچم😔
هم تو هم من ه.. دیه میگیریم

من از بدو تولد هرماه میبرم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی
مامان پسرم،دخترم مامان پسرم،دخترم ۱۲ ماهگی
مامان ♥️✨️آریا✨️♥️ مامان ♥️✨️آریا✨️♥️ ۱۰ ماهگی