۲ پاسخ

از ۱۲ ب بعد چیزی نخور شام سبک باشه
صبح زودتر برو ک سه مرحله زودتر انجام بشه پودر ک ب من دادن پرتغالی خیلی خوشمزه بود اینجور ک میگفتن خیلی بد اذیت میشیم. اینطور نبود

ناشتا باش همین
سعی کن صبح زودتر بری
من ۹:۳۰ رفتم تا ۱۲ نباید چیزی میخوردم کمی اذیت شدم چون ۳ مرحله هر یک ساعت یکبار خون می گیرن

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 ۵ ماهگی