۳ پاسخ

زیادبهش شیربده اگه بونمیده طبیعیه ببین موقع جیش ناراحتی نمیکنه

آره طبیعیه

آره دکتر گفت اگه بو و سوزش نباشه عادیه

سوال های مرتبط

مامان آمینِ دعاهام مامان آمینِ دعاهام ۱۷ ماهگی
مامان آرتیام مامان آرتیام ۱۰ ماهگی