انشالله به موقع اش بدنیا بیاد 😍
هرچی تلاش کنی بدتره😂
من سر بچه دومم میخواستم زودتر زایمان کنم از ۳۵ هفته کلی کار انجام دادم آخر هفته ی ۴۰ زایمان کردم🤣
سر اولی که بیخیال بودم ۳۷ هفته و سه روز زایمان کردم😐
الانم دیگه سپردم به خدا
پ من چی بگم هفته ۴۰ هنو درد ندارم
منکسزارینممیخام تلاش کنمتا ۴۰ نگه دارم
زوده بنظرم
فایذع ندارع تلاش😂
چرازود؟
هعی خواهر
من که دیگه از تلاش کردن خسته شدم
رفتم تو ۳۸ هفته و خبری نیست ازش
برو سزارین شو
زایمان طبیعی هستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.