چیکار کنم میخوام زودی نینی ب دنیا بیاد😭😭😂

۱۰ پاسخ

انشالله به موقع اش بدنیا بیاد 😍

هرچی تلاش کنی بدتره😂
من سر بچه دومم میخواستم زودتر زایمان کنم از ۳۵ هفته کلی کار انجام دادم آخر هفته ی ۴۰ زایمان کردم🤣
سر اولی که بیخیال بودم ۳۷ هفته و سه روز زایمان کردم😐
الانم دیگه سپردم به خدا

پ من چی بگم هفته ۴۰ هنو درد ندارم

من‌ک‌سزارینم‌میخام تلاش کنم‌تا ۴۰ نگه دارم

زوده بنظرم‌

فایذع ندارع تلاش😂

چرازود؟

هعی خواهر
من که دیگه از تلاش کردن خسته شدم

رفتم تو ۳۸ هفته و خبری نیست ازش

برو سزارین شو

زایمان طبیعی هستی

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۱۰ ماهگی