خانما چيكار كنم نيني زودتر دنيا بياد ؟

۶ پاسخ

من ازهفته۲۰تا۳۶آمپول و شیاف استفاده میکردمو استراحت تقریبا.هفته۳۷ک وارد شدم کم کم کارامو انجام دادم .اول۳۸هفته رفتم حموم شیو کنم حالتی که تو سرویس میشینیم چی میگن ک کاملا تمیزبشه🙃بعدکه اومدم بیرون شوهرم گف مهمون میاد .جاروگردگیری کردم البته کمکم کرد.مهمون اومد ۳ساعتنشسته بودم.اونا ک رفتن خابیدم۴صب باانقباض شدید و پاره شدن کیسه آب راهی بیمارستان شدم

پیاده روی کن آناناس بخور با دمنوش تخم شوید خیلی خوبه کم کم دردات شروع میشه

نمیادخواهر مال من گهوارم زاییده خودم موندم🤣

هیچکاری نکن میره تو دستگاه. فکر میکنی کامله ولی اشتباه میکنی. بزار گوارش و کبدش کامل تر شه ریه هاش کامل تر شن

من چیکار کنم دیرتر بیاد؟😂

منم خیلییی میخوام زود ب دنیا بیاد
ولی میمونه تو دستگاه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ❤سلین و سوفیا❤ مامان ❤سلین و سوفیا❤ ۵ ماهگی
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد