من ازهفته۲۰تا۳۶آمپول و شیاف استفاده میکردمو استراحت تقریبا.هفته۳۷ک وارد شدم کم کم کارامو انجام دادم .اول۳۸هفته رفتم حموم شیو کنم حالتی که تو سرویس میشینیم چی میگن ک کاملا تمیزبشه🙃بعدکه اومدم بیرون شوهرم گف مهمون میاد .جاروگردگیری کردم البته کمکم کرد.مهمون اومد ۳ساعتنشسته بودم.اونا ک رفتن خابیدم۴صب باانقباض شدید و پاره شدن کیسه آب راهی بیمارستان شدم
پیاده روی کن آناناس بخور با دمنوش تخم شوید خیلی خوبه کم کم دردات شروع میشه
نمیادخواهر مال من گهوارم زاییده خودم موندم🤣
هیچکاری نکن میره تو دستگاه. فکر میکنی کامله ولی اشتباه میکنی. بزار گوارش و کبدش کامل تر شه ریه هاش کامل تر شن
من چیکار کنم دیرتر بیاد؟😂
منم خیلییی میخوام زود ب دنیا بیاد
ولی میمونه تو دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.