چیکار کنم ک بچه ب دنیا بیاد خیلی اذیتم هستم

۴ پاسخ

پاهام خیلی باد کرد ه اصلان روی زمین نمیتونم را برم شکم خیلی خیلی بزرگ هست

گرفتاری بعدش بدتره بابا
،سرت رو با یه چیزی گرم کن ، برو بیرون پیاده روی کن تا زود بگذره و حواست پرت بشه

بزار تو بمون همون تو بهتر

منم خسته شدم کی میاد😔

سوال های مرتبط

مامان ❤سلین و سوفیا❤ مامان ❤سلین و سوفیا❤ ۵ ماهگی
مامان باردارم مامان باردارم ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان امیر علی مامان مامان امیر علی ۵ ماهگی