۱۳ پاسخ

۳۵ هفته خیلی زوده

هفتت کمه هرکاری هم بکنی چون طبیعی بدنیا نمیارن دکترا حتی دردتم بگیره اق بهت مسکن اینطور چیزا میزنن ک دردات آروم مگ دهانه رحم باز بشه خیلی وگرنه منم درد داشتم رفتم فق بهم مسکن میزدن

چه حرف چرتی با سلامتی بچت میخای بازی کنی

هنوز هفتت کمه

کاری نکن زوده هنوز کار میدی دست خودت

اگر سز بودي ميرفتي به دنيا ميوردي من ٣٦هفته به دنيا اوردم كامل بود خداروشكر

زوده عزیزم هنوز ۳۵ هفته ای بزار بچه کامل دورشو بگذرونه لاقل مطمئن بشی دستگاه نمیره

عزیزم‌چرا عجله میکنی
یموقع زود بیا بره دستگاه خدانکرده بدتره😕

این همه عجله واسه چیه😂😂بزار سر وقتش خودش میاد عزیزمم

میگن رابطه و مالش نوک سینه باعث انقباضات میشه

از دوازده شب به بعدم باشه یکم میخوره
تو که هنوز خیلی مونده چرا استرس داری😂

خواهر من ۴۰ تمومم هرکاری بگی کردم نمیاد

هفتت کم نیست

سوال های مرتبط

مامان مامان امیر علی مامان مامان امیر علی ۵ ماهگی
مامان باردارم مامان باردارم ۷ ماهگی