۴ پاسخ

بیهوش میشی و واقعا راحته و درد نداره

عزیزم شما پولیپ رو عمل کردین ؟سخت بود ؟

خواهر شوهر من راحت بود

عمل راحتی هست، جای نگرانی نیست. صبح بستری میشی و غروب مرخص میکنن

سوال های مرتبط