۷ پاسخ

من فقط ویتامین D3و پرگناکر میخورم اون یکیارو خودت گفتی بنویسه برات یا چی خودش نوشته

چرا ب من دکتر فقط کلسیم و اکتی فول داده

قشنگ ی کیسه دارو همیشه دنبالمه روزی چهارتا قرص ک ثابت میخورم

سلام عزیزم، امگا چه مارکی خوبه؟ دکتر به من نداده، اشکال نداره خودم بگیرم مصرف کنم؟

از کی اومگا میخوری ؟
من از دیشب شروع کردم دکتر گفت فعلا هفته ای دوبار بخور

اینا بر چی میخوری؟
ب من فقط از اون سبزه با ویتامین د داده

وای منم اصلا نمیدونم کی بخورم دیگ

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد