۳ پاسخ

من ک شیر نداشتم همراهمم نمیتونس بذارش زیر سینم یک بهش شیر خشک دادن قندش نیفته دیگ بعدش خودم ک نشستم شیر دادم تا چند ساعت بعد سزارین نمیتونی بشینی

شیر مقدار اولیه هست نگران نباش

خب عزیزم همون لحظه ک بچه رو نمیدن بهت بعد چن ساعت میارنش اول میره بخش نوزادان
من ۲ونیم شب زایمان کردم ۷ونیم صبح اوردنش

سوال های مرتبط

مامان fffcc مامان fffcc هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آقاسجاد 👶🏻 مامان آقاسجاد 👶🏻 روزهای ابتدایی تولد