برای یبوست یچه خانوما چکارکنم؟؟؟؟

۲ پاسخ

سلام مایعات زیاد بدین اب نارنگی رو بگیرین بدید و اب جوشیدع سرد بدید زیاد ندید که دلدرد بشع یدونه سیبو رنده کنید بهش بدین سوپ درست کنید براشون توهرغذاهاشون یکم کره بریزین شیافم خیلی جوابه ولی باید دکتر بدع

بی بی کر بگیر بده

سوال های مرتبط

مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان نخود کوچولو مامان نخود کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان دلآرام👼🏻 مامان دلآرام👼🏻 ۱۳ ماهگی