خانوما شما علائمتون در مورد جنسیت تو دلیتون چی بوده؟

۱۲ پاسخ

قربانت

ایشالاه به سلامتی

تا الان چیزی نگفتن

متم یحیی نزاد

کدوم بیمارستان واسه زایمان انتخاب کردی

همچنین

اه بابلی هستی من بندپی هستم

ممنونم ایشالا هرچی دلتون میخاد باشه اولم سالم خوشقدم

من ک اول شوری بعد شیرینی مخصوصا کاکاعو حالت تهوع کلا نداشتم دختر پسر

من از اول حالو هوامو دیدم مطمعن بودم پسره انگار بهم ندا شده بود😂

تهوع کم داشتم اوایل رفع شد میلم به ترشی جات شوری جات اشتهام زیاده بچمم پسره

من ک دوشنبه میرم ان تی ان شاالله
سالم باشه ولی حس میکنم پسمله🥺

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علیرضا والوین مامان علیرضا والوین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یاشار❤️ مامان یاشار❤️ هفته نوزدهم بارداری