من هیچچچ ویار وعلائمی نداشتم یبارم حالت تهوع واستفراغ نداشتم دختر شد بچه م
دوتا دختر
دوتا ویار و حالتهای کاملا متفاوت
واس من پسره حالت تهوع و استفراغ شدید داشتم معده درد شدید اوایل خستگی شدید
من سر هردو که دخترن،فقط تفاوت این یکی یکم حالت تهوع اما بالا نمیاوردم و اینکه از مرغ بدم اومده بود بی اشتها شده بودم تقریبا تا هفته ۱۲، وگرنه بقیه چیزا مثل هم چیز خاصی نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.