۴ پاسخ

من هیچچچ ویار وعلائمی نداشتم یبارم حالت تهوع واستفراغ نداشتم دختر شد بچه م

دوتا دختر
دوتا ویار و حالتهای کاملا متفاوت

واس من پسره حالت تهوع و استفراغ شدید داشتم معده درد شدید اوایل خستگی شدید

من سر هردو که دخترن،فقط تفاوت این یکی یکم حالت تهوع اما بالا نمیاوردم و اینکه از مرغ بدم اومده بود بی اشتها شده بودم تقریبا تا هفته ۱۲، وگرنه بقیه چیزا مثل هم چیز خاصی نبود

سوال های مرتبط

مامان صدرا و آرش مامان صدرا و آرش هفته هفدهم بارداری
مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 هفته هجدهم بارداری
مامان 🩷فندوق🩷 مامان 🩷فندوق🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد