تو سونو ان تی و انومالی جنسیت نی نی یکی بود؟

۱۲ پاسخ

من آره

بله یکی بود

نه برا من ان تی گفت پسره ۱۶ هفته رفتم گفت دختره انومالی نرفتم هنوز

برای من ntگف پسر آنومالی گف دختر

من خودم بارداری قبلیم ان تی گفت پسره دختر شد
الان گفت دختره نمیدونم چی بشه

مال منم یکی نبود اول گفتن دختره وبعدش پسرشد

برای من دوتا بچم یکی بود

نه انتی گفت پسر آنومالی دختر شد😄

نه برای من یکی نبود ان تی گفت دختره انومالی گفت پسره

برای من انتی با اینکه روز پنجشنبه رفتم یکی بود

برای من هر دو یکی بود

برامنک آره ولی انومالی نرفتم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فرهان فرشتیان💙 مامان فرهان فرشتیان💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کارن 🩵🩵🩵 مامان کارن 🩵🩵🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری