یعنی کسی آی یو دی نداشته ج بده

۷ پاسخ

وای خداا چقد بده

فقط حواست باشه موقعی ک گذاشتی از مصرف انتی بیوتیک و سرماخوردگی واینا قرصاش پرهیز کنی
چون اثر آیودی کم میکنه و باعث میشه حامله بشی


اونایی ک میگن با ایودی ام حامله شدن
میتونی بعدن مصرف کنی انتی بیوتیک در طول رابطه وچند روز بعدش ک اثر نذاره

من ده ساله گذاشتم دکترم گفت میتونی زودترم درش بیاری

من روز سوم پریودم گذاشتم

البته اونجایی ک گذاشت چون دکترم بی حسی زد دردش یکم کم شد ولی اثر بی حسی ک رفت اومدم خونه خیلی حالم بد بود

تا دو سه بار پریودت خیلی زیاد میشه و کمردرد و شکم دردت زیاد میشه
مفنامیک اسید بخور تا دردش کم بشه و خونریزیت کم

من گذاشتم درد داره ولی تحمل کن دردش کمه

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور ۱۲ ماهگی
مامان کنجد 💝 مامان کنجد 💝 ۱۴ ماهگی