۶ پاسخ

سلام عزیزم شما خوب شدین؟من سه هفته است گذاشتم همش لکه بینی دارم

تا یکی دوماه طبیعیه
ولی حواست باشه عفونت نکنی
من دوبار تا به الان گذاشتم بار اول تا 3سال و بار دومم تا تا 4سال

منم ۴ روز گذاشتم گاهی لک گاهی خوتریزی دارم

من گذاشتم نه خونریزی و نه لکه بینی داشتم.

تا ۴۰ روز نباید نزدیکی داشته باشی
تا۴۰روز نباید چیزسنگین بلندکنی

من نزاشتم اما تا ۱ ماه لکه بینی و خون طبیعیه

سوال های مرتبط