خانما کیا از دستگاه آی یو دی راضین؟؟؟

۲ پاسخ

من ۲ماهه گذاشتم فعلا ک راضیم ولی پریودیم سنگین شده میگن بعدا درست میشه🤷🏼‍♀️

منم میخوام بزارم ولی میترسم میگن با اونم احتمال بارداری هست

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۸ ماهگی