خانما کسی آی یو دی گذاشته درد داشته

۲ پاسخ

نه درد آنچنانی نداشت .
فقط خودتو خوب شل میکنی .
کمتر از یک دقیقه تموم میشه .
چند ثانیه اول یکم درد داره که خوب نفس بکش تا اوکی شه

بله من گذاشتم تقریباً یه ماه پیش

سوال های مرتبط