۹ پاسخ

سلام عزیزم با سنو واژینال ۳۴بودی؟جفتت چی بود؟

خیلیم خوبه کجاش پایینه من انتی 33 بودم اصلا هم استراحت نکردم

هر دکتری یه نظری میده سعی کن دکتر خوب بری که الکی نگرانت نکنن

منم ۳۲ هستم،دکترم گفت عالی به ورزش کردن ملایم ادامه بده،به نظرم بعضی دکترا یکم سخت میگیرن و غلو میکنن

منم ۳۴ دکترم گف عالیه

دکترم به من گفت جفتت پایینه،ولی درموردم سرویکسم که ۳۴بود چیزی نگفت،یعنی منظورش همین بود؟

واقعا ۳۴پایینه؟؟😑

سلام چند قلویی عزیزم؟؟

اووو والا دکتر من ۳۱ شیاف نمیخاست بده دکتر جدیدم داد گفت همینجوری بمونه خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری