۳ پاسخ

فقط تبش زیاد بود و پایین نمیومد

من امروز زدم بهش خدارو شکر تا حالا ک هیچ واکنشی نداده خابع خب بچها فرق می‌کنن رو یکی زور می‌کنه رو یکی ن

دردی نداشت ولی پسرم بعدش نق نقو شده بود و تب داشت تا دو روز

سوال های مرتبط

مامان سید ابوالفضل مامان سید ابوالفضل ۱۷ ماهگی
مامان پاشا و آریا🩵 مامان پاشا و آریا🩵 ۸ ماهگی