۸ پاسخ

چرا الان مگه بچه بند میشه ی جا
باید زودتر ختنه اش میکردی

خیلی سخته الان باید خیلی احتیاطش کنی

الان دیگه سخته.....بزار بزرگتربشه...منم دوتابچه هام ختنه نشدن

من 40 روزش ک کذشت بردم ختنه کردم ب روش حلقه
خیلی مراقبت کردم و اینل روز ۳ حلقه افتاد راحت شد ،فقط سه چهار ساعت اول خیلی سخت بود

من دو ماهگی ختنه کردم

پسر من ۱۸ ماهش بود
ی هفته

الان سینه خیز می‌ره
خیلی سخته
دیگه باید بذاری راه ک افتاد

من پسرمو ۲ ماهه که بود ختنه کردم .... الان به نظرم خیلی سخته

سوال های مرتبط