چرا الان مگه بچه بند میشه ی جا
باید زودتر ختنه اش میکردی
خیلی سخته الان باید خیلی احتیاطش کنی
الان دیگه سخته.....بزار بزرگتربشه...منم دوتابچه هام ختنه نشدن
من 40 روزش ک کذشت بردم ختنه کردم ب روش حلقه
خیلی مراقبت کردم و اینل روز ۳ حلقه افتاد راحت شد ،فقط سه چهار ساعت اول خیلی سخت بود
من دو ماهگی ختنه کردم
پسر من ۱۸ ماهش بود
ی هفته
الان سینه خیز میره
خیلی سخته
دیگه باید بذاری راه ک افتاد
من پسرمو ۲ ماهه که بود ختنه کردم .... الان به نظرم خیلی سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.