۷ پاسخ

میشه از نوشته های سونوت عکس بفرستی

اره خوبه

خیلی عالیه عزیزم چیا میخوری من ۲۷هفته۱کیلو بود نمیدونم الان چنده دیگه

وزنش خیلی خوب بوده چیا میخوری برای وزن گیریش😍

اره عزیزم خوبه ان شاالله از هفته بعد وزنگیریش بیشتر میشه و مهمه چیزای بخور ی ک وزنشو ببره بالا خودت چاق نشی

عالییی بوده ماشاالله تغذیت عالی بوده چی میخوردی انقد خوب‌وزن گرفته

عالیی

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیلین 😍🫀 مامان آیلین 😍🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری