۹ پاسخ

دقیقا هرکیو دیدم یه بچه اش اروم خوبه دومی شیطونه از دیوار راست بالا میره🤣

پسر منم خیلی خیلی اقاستتتتت
همیشه به شوهرم میگه میترسم دومی اینجوری نباشه نذار گول بخورم😂😂

بچه ی دومم خیلی شیطون هست خواهر با اینکه دختره فکر شو بکن انضباط آبان ماهش نیاز به تلاش بود

عزیزم شما هرچنذتاهم بیاری همینه چون معلومه تربیتش درسته ک همچنین خانومی بار آوردی🧡

چ کیک با سلیقه ای
نه عزیزم برعکس میشه شیطون لج باز حرف گوش نکن

میخوای بچه دوم بیاری

بله پسربزرگم آروم بود خودش سرگرم بازی میشد اصلا پشت سرم گریه نمیکرد خیلی آروم بود پسر کوچیکم خیلی لجباز و شیطون 😂

کیکت که عالیه، خدا دخترتو برات نگه داره من تجربه دوتا بچه رو ندارم ولی از بقیه پرسیدم گفتن از بچه اولت آروم باشه دومی شر شیطون میشه اگه اولی شر شیطون باشه دو می بلعکس آروم میشه

خداروشکر عزیزم خدا حفظش کنه الهی😍🤲♥
هر چقدرم خوب باشه شما مادرشی دیگه شما ادب شعور یادش دادی 😊
کیکتم عالیه

سوال های مرتبط

مامان مامان دختری مامان مامان دختری ۳ سالگی
مامان Yuna مامان Yuna ۲ سالگی
خیلی حالم بده خیلی ناراحتم حیلی زیاد. سرم درد میکنه میخوام زار بزنم
امروز عکاسی دو سالگی یونا بود
ینی ذره ای همکاری نکرد😭😭😭
از وقتی پامون گذاشتیم تا وقتی بیایم گریه
اولش ک ماکت کیک دید گفت کیک میخوام گریه ها گریههههه شوهر طفلیم رفته دنبال کیک
اومد کیک خورد فشفشه رو دید گریه بدین ب من دادم بهش ی لحظه حواسم پرت شد دستش سوخت
ینی ی دونه از چیزایی ک میخواستم اجرا نشد کلیم باید پول بدم
فیلمبردره خیلی خوب و حرفه ای بود هی میگفت بچه همینه عیبی نداره من کارو در میارم عکاسه هی غر میزد بیشتر میرفت رو اعصابم ی بچه دیگم اونجا بود کوچولو بود هی میگفت ببین صدای اون بچه درومده اصلا،یا با ی حالت ناله میگفت وای حداقل بذار ی عکس بگیریم یا میگفت اسمتو باید تو گینس بنویسن یا اینجارو فامیلمون معرفی کردع بود هی میگفت بچه فلانی چقد همکاری کرد سریع کارو جمع کردیم منم چندبار ناراحت شدم بهش ی چیزی گفتم
ولی اعصابم خورده همش میگم ینی تقصیر منه ک یونا همکاری نکرد
ینی بچه غیر طبیعیه؟😭😭😭😭


اها تازه اتفاقای قبلشو بگم
اونجایی ک میخپاستم برم بادکنک بگیرم تعطیل بود گفتن کاری براش پیش اومده رفته رفتیم ی جا دیگه رنگاشو دوس نداشتم تا برسیم هنش ترکید
کفش شوهرم خراب شد
اصلا نگ

#فرزندپروری
#پوشک
#نی نی م