۷ پاسخ

برا طبیعی هم میشه گرفت یا نیازی نیست

ی دکتر خودش صحبت کرد برام ک ب شوهرم گفتن و پمپ درد گذاشتن برام چون مورفینش خیلی زیاد تا دو روز بچه ام خوب و سرحال بود بعد دو روز۸ماه بیچارمون کرد انگار معتاد شده بود

خیلیییییییییییییییییییییییی

سوال منم هست میخوام بگیرم

سوال منم هست. خواهر اگه خوب باشه منم. میگیرم واسه زایمان

سلااام ب ما گفتن نذارین براتون استفاده کنن

خييييييلي

سوال های مرتبط

مامان ₘₑₗᵢₛₐ🦋ₚₐᵣₛₐ مامان ₘₑₗᵢₛₐ🦋ₚₐᵣₛₐ ۱۱ ماهگی