۵ پاسخ

من نداشتم با مسکنایی که خودشون میزنن دردش قابل تحمله

برای بیهوشی خوبه

خیلی کمک میکنه من اصلا درد نکشیدم اصلا

واسه من خیلی خوب بود...تا وقتی که تموم شد من ازش استفاده کردم هر یه ربع یه بار دکمه شو قشار میدادم

من ک نداشتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۳ ماهگی