بستگی به آستانه تحمل خودت داره بتونی دردرو تحمل کنی یانه.. 🤷🏻♀️
اصلا دراین حد پمپ نیست الکی هزینه نکن
چقدر شده؟؟
نه اختیاریه هر کس که خواست میگیره
من خداروشکر نگرفتم نیازی هم نشد اگه گرفته بودم اصلا استفاده نمیشد بستگی به تحمل دردت و بدنت داره
من میخوام دکترم میگه نیازی نیست
خب میخوام هرچی میگم گوش نمیده
چون دولتیه بیمارستان دکتربایددستورپزشک بده ک نمیده 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
مننگرفتم و واقعا به نظرم لازمم نبود
اجباری نیست بخوای برات میزارن من گرفتم
نه اصلا نیاز نیست با دو شیاف که کار من راه افتاد
من یه ماه پیش زایمان کردم گرفتم، نمیشه گفت صد در صد درداتو از بین میبره اما واقعا بی تاثیر نیست و اینکه گلم اختیاریه،
درنهایت کلی درد هست که باید تحمل کنیم، خیلی ها هم میدیدم نگرفتن باز راضی بودن بستگی به خودتون داره
من که نگرفتم . شیاف میذارن همش
ن اختیاریه .
یک ماه قبل ۱۸۰۰تا ۲۵۰۰بود
من پرسیدم
من گرفتممم عالی بود عااالی اصلا درد نداشتم خدایی
نه اختیاری
نه من نگرفتم با شیاف آروم میشدم
من نگرفتم با شیاف دردم تموم میشد ولی هر ۶ ساعت باید شیاف استفاده میکردم وگرنه درد داشتم
من دوتا سزارین داشتم
نگرفتم
ب درخواست خودت میگیری اجباری نیست
چهار میلیون و پانصد
من به دکتر بیهوشی و دکترم گفتم تو پروندم نوشتن
به نظرم باز ارزش داره حتما بگیر
مگه چقدر شده؟؟
مونده به خودت ولی درد و خیلی کم میکنه یعنی ارزششو داره
فک کنم اختیاریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.