۶ پاسخ

من اگه سوزش داشته باشم سیب، گلابی یا موز معده ام رو اروم میکنه؛ هیچ قرصی نمیخورم چون واسه یه جا خوبه واسه صد جای دیگه بده

هر ۱۲ساعت ۱دونه

اخه ب من پنتو پرازول داده خیلی اذیتم یبوست شدید اورده

بمن فاموتیدین داده

فاموتیدین بخور

دکتر ب من شربت معده داده. ادی ژل فکنم اسمش

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته چهلم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی