موز بدیم بد نیس

۸ پاسخ

من بعد از کلییییی تحقیق به این نتیجه رسیدم که ندم
یا خیلی کم میدم شاید در هفته ۱ بار کلا

من ی بار دادم بشدت یبوست گرفت دیگه ندادم

نه عزیزم مشکلی نداره البته اگه یبوست نیست

خیلی کم باشیر خودت قاطی کن بده.
من تجربه خوبی از موز دادن به بچه کوچیک ندارم.شماهم بااحتیاط کم کم شروع کن.

اتفاقا دکتر ب پسرم گفت موز عالللیییه و ربطی به دیر زبون باز کردن نداره

من دادم

دکتر بهم گفت موز بدم منم گفتم دیر زبون باز میکنه گفت نه منم حالا میدم

مینم میخواستم بدم ولی میگن بچه دیر زبون باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان آیاز مامان آیاز ۱۷ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان آیماه🌙 مامان آیماه🌙 ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱ سالگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان لیاناجانم😍 مامان لیاناجانم😍 ۱۳ ماهگی