۷ پاسخ

اگه ۱۷هفته برم‌ سونوآنومالی زوده

آنومالی ناشتا نمی‌خواد باشی
من دیروز دادم
گفت هفته بعد آماده ست

انومالی آزمایش داره؟

من آزمایش سلفری دادم بازم آزمایش آنومالی هم میفرستن ؟یا تنها سونوگرافی

مگه آنومالی آزمایش داره

خدا کنه زود بدن جوابش

یک هفته طول میکشه منم الان دارم میرم آزمایش انومالی بدم

سوال های مرتبط

مامان کوهیار🤎 مامان کوهیار🤎 ۸ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل قصد بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هیوا خانم مامان هیوا خانم ۵ ماهگی