کیسه آب که پاره بشه درد هم داره؟

۶ پاسخ

تا ۱ ساعت الی ۱ساعتو نیم وقت هس تا خودتو برسونی بیمارستان و ی دوشی چیزی بگیری و وسیله برداری

ببین خود پاره شدن کیسه آب دردناکه نیست مثل ی بادکنک تو دلت میترکه قشنگ حسش میکنی ولی وقتی پاره میشه دردای ادم تند تر میشه

نه اصلا درد نداری . انگار دستشویی داری

ن اصلا

نه بابا انگار دسشویی میکنی دست خودت نیست

سوال منم هست؟ بعد یه چیزی چقدر فرصت هست که بعد از این اتفاق به بیمارستان بریم؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ ماهگی
مامان لیمو مامان لیمو ۴ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۸ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی