۴ پاسخ

رو خود قوطی شیر خشک زده برای هر سن چقد بدید. اینجا میگن ۶۰ تا برای نوزاد من زیاده ولی رو قوطی از بدو تولد رو زده ۹۰ تا

نود تا برا بچه دوماهه خوبه دیگه زیاد نیست

اگه دو ماهش باشه ۹٠زیاده

اگه میخوره بده

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان نجوا مامان نجوا ۵ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی