مامانا میگم شیر گاو ضرر نداره ب هامین بدم؟؟

۷ پاسخ

شیر پاستوریزه بعد از یک سالگی مجازه

شیر گاو بعد از یک‌سالگی باید بدی فعلا زوده

عزیزم من از۹ماهگی میدم

اگر پاستوریزس فقط تو غذا و فرنی و اینا میتونی استفاده کنی خالی نمیشه بدی از شیر های ماجان استفاده کنی که چه بهتر

عزیزم تا یک یک سالگی ممنوعه

نه نده

حساسیت زاست تست حساسیت بگیر اگه نداشت بده

سوال های مرتبط

مامان هامین جونم♥️ مامان هامین جونم♥️ ۱ سالگی
مامان هامین جون مامان هامین جون ۱۶ ماهگی
مامان هامین🦋 مامان هامین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۳ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی